Záruční a pozáruční opravy zajišťují naši proškolení servisní technici. Záruční servis se vztahuje na veškeré opravy zařízení v záruční době bez placení prací nebo náhradních dílů uživatelem. Tato bezplatná služba nezahrnuje závady způsobené neodborným zásahem obsluhy nebo nesprávným používání přístroje v rozporu s dodaným manuálem.

Servisní požadavky na servis nebo opravu přijímá naše servisní oddělení na e-mailu servis@laboserv.cz. Objednávky servisu u kterých nevyžadujete cenovou nabídku můžete zaslat i přímo na obchodní oddělení objednavky@laboserv.cz. Nezapomeňte vždy přiložit Prohlášení o dekontaminaci přístroje. Po přijetí bude Vaše objednávka zpětně potvrzena a bude Vás kontaktovat servisní technik, který se dohodne na termínu servisního zásahu. V případě že by se tak nestalo, kontaktujte nás, prosím, telefonicky na číslech +420 541 243 113 nebo +420 737 245 070. Nezapomeňte v objednávce vždy uvést typ přístroje včetně SN, krátký popis závady a kontaktní osobu s telefonním popřípadě s e-mailovým spojením.

Nově pro Vás připravujeme i nový kontaktní formulář, který můžete využít pro zaslání požadavku na servis, který bude využitelný pro všechny registrované uživatele.

Požadavek na opravu

Preventivní prohlídka

Kalibrace přístroje

Kontaktní formulář

Prohlášení o dekontaminaci

 

aktualizováno: 2025-01-01