Záruční a pozáruční opravy zajišťují naši proškolení servisní technici. Záruční servis se vztahuje na veškeré opravy zařízení v záruční době bez placení prací nebo náhradních dílů uživatelem. Tato bezplatná služba nezahrnuje závady způsobené neodborným zásahem obsluhy nebo nesprávným používání přístroje v rozporu s dodaným manuálem.

Servisní požadavky na servis nebo opravu přijímá naše servisní oddělení na e-mailu servis@laboserv.cz. Objednávky servisu můžete zaslat přímo na obchodní oddělení objednavky@laboserv.cz. Nezapomeňte vždy přiložit Prohlášení o dekontaminaci přístroje. Po přijetí bude Vaše objednávka zpětně potvrzena a bude Vás kontaktovat servisní technik, který se dohodne na termínu servisního zásahu. V případě že by se tak nestalo, kontaktujte nás, prosím, telefonicky na číslech +420 541 243 113 nebo +420 737 245 070. Nezapomeňte v objednávce vždy uvést typ přístroje včetně SN, krátký popis závady a kontaktní osobu s telefonním popřípadě s e-mailovým spojením.

Nově můžete také využít náš nový kontaktní formulář pro zaslání požadavku na servis, který je využitelný pro všechny registrované uživatele.

Požadavek na opravu

Preventivní prohlídka

Kalibrace přístroje

Kontaktní formulář

Prohlášení o dekontaminaci

 

aktualizováno: 2024-11-30